• خریدcp بازیcall of duty mobile

این بازی یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های اکشن می باشد که توسط شرکت اکتیویژن طراحی و عرضه شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت و پرهیجان و اهل بازی های خفن موبایلی هستید، بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید.

• خریدcp بازیcall of duty mobile

این بازی یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های اکشن می باشد که توسط شرکت اکتیویژن طراحی و عرضه شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت و پرهیجان و اهل بازی های خفن موبایلی هستید، بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل - بازی موبایل Call of Duty Mobile در رده بازی های بسیار سرگرم کننده و بسیار جذاب قرار گرفته است که میتواند گیمرها رو ساعت ها پای دستگاه هایشان میخکوب کند. شرکت اکتیویژن نسخه جدیدی از بازی Call of Duty ارایه کرده است، که قابل مشاهده در پلتفرهای موبایل هم android  و هم  ios  میباشد.

متاسفانه این بازی در شروع کارش اصلا کاربران را تحت تاثیر قرار نداد و نتوانست مخاطب خود را جلب کند.تا اینکه با شرکت دیگری بنام Tencent Games همکاری کرد و یک نسخه جدیدی از Call of Duty  را ارایه داد. برخلاف انتظارها و سابقه پیشین این بازی ،Call of Duty نسخه جدید توانست در کمترین زمان رکورد پردانلودترین بازی های موبایلی را بزند.

بازی Call of Duty Mobile

این بازی سبک رقابتی و اکشن دارد که گیمرها میتوانند به صورت تیم های چندنفره با دوستان و فامیل های خود به صورت انلاین از این بازی جذاب و حرفه ای لذت ببرند.این بازی حالت های متفاوتی دارد که میتواند تجربه منحصر به فردی برای افراد حرفه ای و خاص باشد.بخش های چند نفره بازی  از استاندارد های بالایی برخوردار است.در این بازی هیجان انگیز  گیمرها در دو تیم پنج نفره ایفای نقش میکنند.از دیگر ایتم های جذاب این بخش می توان به نقشه های راه و مبارزه گیمرها اشاره کرد که باعث بیشتر شدن پیچیدگی این بازی میشود.این نقشه ها که برای هر ده نفر طراحی شده است رقابت سنگینی بین گیمرها براه انداخته است.

در بخش دیگر این بازی گیمرها میتوانند سلاح متناسب با روحیات و علایق خود را انتخاب کرده و یکدیگر را به چالش بکشند.در همین حین به صورت هفتگی اتفاقات مختلفی خواهد افتاد که کاربر را غافلگیر و یا حتی سوپرایز خواهد کرد.چون این بازی نیازمند بازیکن های زیادی می باشد اگر بازیکن واقعی در صحنه حضور نداشته باشد ربات ها دست به کار میشوند و جایگزین بازیکن واقعی میشوند و اینگونه تیم شما تکمیل  میشود و جای هیچ گونه نگرانی نیست.وجود این ربات ها حتی مفید هم هست چون با تکنولوژی بالای این بازی و با استفاده از هوش مصنوعی ربات هایی متناسب با سطح بازیکن انتخاب میشود.

از سطح هفت به بعدبازی جالب تر هم خواهد شد، زامبی ها را در جزایر دور افتاده خواهیم داشت و زاویه دوربین ها را خواهیم توانست تغییر دهیم که در هر دو حالت به خوبی کار خواهند کرد.ناگفته نماند نواقصی هم دارد این بازی  که با اینده روشنی که دارد قطعا رفع خواهد شد.یکی از کمبود های قابل ذکر، نبود تنوع سلاح ها وسخت بودن کنترل ماشین هاست.ولی نسخه های جدیدی از این بازی تو راه هست که این مشکلات را رفع خواهد کرد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

برای خرید سی پی یا پول درون بازی کال آف دیوتی بهتر است به سایت های معتبر مراجعه کنید و خرید خود را با اطمینان انجام دهید. یکی از سایت هایی که می توانید با اطمینان و به صورت خرید سی پی کالاف دیوتی را انجام دهید، سایت تخصصی گیفت کارت گو است. 

پیشنهاد می کنم این مقاله را نیز مطالعه فرمایید برای دسترسی به آن اینجا کلیک کنید. 

خرید سی پی کالاف دیوتی ارزان و کاملا اورجینال به صورت تضمینی و با تحویل سریع و آنی تنها با کلیک بر روی خرید سی پی اورجینال و ارزان امکانپذیر است. 



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد