• خریدcp بازیcall of duty mobile

این بازی یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های اکشن می باشد که توسط شرکت اکتیویژن طراحی و عرضه شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت و پرهیجان و اهل بازی های خفن موبایلی هستید، بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید.

• خریدcp بازیcall of duty mobile

این بازی یکی از بهترین و پر طرفدارترین بازی های اکشن می باشد که توسط شرکت اکتیویژن طراحی و عرضه شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت و پرهیجان و اهل بازی های خفن موبایلی هستید، بازی کال آف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید.

خرید cp بازی call of duty mobile

خریدcp بازیcall of duty mobile - اگر بخواهیم صادقانه قضاوت کنیم ، قطعا  توی سبک اکشن و بازی های رقابتی  بازی call of duty mobile یکی از بهترین هاست. این بازی توسط اکتیوژن در سال 2003  رونمایی شد که مختص کامپیوترهای خانگی است.در حال حاضر شرکت های دیگه ای هم به توسعه این بازی کمک میکنند.

از همان دقایق اول  شروع بازی میخکوب این محیط جذاب و چالشی میشوید. این بازی خلاقانه با گرافیک بالایی که دارد مختص کاربران حرفه ای  و خاص است. هر کدام از این مودها تجربه منحصر به فردی برای شما میتواند باشد، که هر گیمری دوست دارد این را امتحان کند.

برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل اینجا کلیک کنید. 

این بازی مودهای مختلفی دارد از جمله:

  • Multy Player
  •  Battle Royal

بازی کالاف دیوتی موبایل 

این بازی برای هیجان بیشتر امکاناتی از قبیل اسلحه مهمات و شخصیت های متفاوت را برای شما فراهم کرده است. مهمترین ویژگی این بازی امکان نبرد با تیم های چند نفره و امکان رقابت با دوستان و دریافت جوایز را میدهد و همینطور انتخاب شخصیت های متفاوت با توجه به (level) شما در بازی به مبارزه هایتان کمک میکنند و شما میتوانید با توجه به علایق شخصیتان سلاح و دیگر ایتم های مبارزه را انتخاب کنید که همین ویژگی نشان دهنده گستردگی و انعطاف این بازی هست. برای انتخاب سلاح ها ازبخش loadouts استفاده کنید.

این بازی محبوبیت خاصی در بین گیمرهای ایرانی هم پیدا کرده است که شامل پرداخت های درون برنامه ای هم میباشد که میتوانید از این ویژگی هم استفاده کنید و لذت ببرید. طراحی بازی call of duty mobile بسیار شبیه محیط واقعی است و که با حالت 3D یک تجربه یونیک را برای شما فراهم میکند. بین بازی های پرطرفدار همیشه جزییات حرف اول را میزند که در این بازی هم توجه بسیار به جزییات شده است.اهنگ و موسیقی متن خیلی هماهنگ و همگام با حرکات بازی طراحی شده است که قابل چشم پوشی نیست. این هماهنگی قطعا گیمر را تحت تاثیر قرار میدهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بازی کالاف دیوتی موبایل اینجا کلیک کنید. 

خرید cp بازی call of duty mobile

 در سایت گیفت کارت گو  امکان خرید سی پی کال اف دیوتی موبایل برای گوشی های android و ios موجود هست که در ادامه نحوه خرید را ذکر خواهیم کرد.این بازی برای پلتفرم های موبایل رایگان است و فقط شما باید برای امکانات بیشتر cp خریداری کنید، تا بتوانید به امکانات و ایتم های خوب بازی دسترسی داشته باشید.  در سایت گیفت کارت گو بعد از ثبت سفارش و تکمیل مراحل پرداخت خیلی راحت و به صورت آنی کد اورجینال بازی برای شما ارسال می شود و شما تنها باید وارد اکانت بازی خود شده و آن را وارد کنید. حال می توانید از بازی خود لذت ببرید. 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد